Tietoa yhdistyksestä

Päijät-Hämeen Allergia-, Atopia- ja Astmayhdistys on perustettu vuonna 1984. Silloin nimellä Lahden seudun allergiayhdistys. Yhdistys toimii Allergia-, iho- ja astmaliiton jäsenyhdistyksenä ja sen kotipaikka on Lahti. Vuonna 2022 Päijät-Hämeen atopiayhdistys lopetti toimintansa ja jäsenet siirtyivät yhdistykseemme, silloin nimi päivittyi nykyiseen muotoonsa. Yhdistys toimii pääsääntöisesti vapaaehtoisvoimin ja uudet vapaaehtoiset ovat aina tervetulleita mukaan osallistumaan toiminnan järjestämiseen ja ideoimaan uusia tapoja olla näkyvillä ja tehdä yhdistystä tunnetuksi. Ole rohkeasti yhteydessä meihin!

Yhdistyksen jäseneksi voit liittyä toimistolla tai suoraan tästä linkistä. Yhdistyksen jäsenenä voi olla myös yritys tai yhteisö.

Yhdistyksen hallitus 2024

Terttu Seppänen, puheenjohtaja
Katriina Simolin, varapuheenjohtaja
Auli Haarala